My Slide Pages

21 Apr 2013

My Top 5 Ham Radio Blog in Malaysia


Ini sekadar pandangan saya dan pemerhatian saya sahaja .. mungkin ada blog-blog lain yang saya terlepas pandang.. jika ada anda boleh infokan diruang komentar. Saya dapat idea tulis artikel ini selepas melihat terdapat hobi-hobi yang ada menyenaraikan blog-blog terbaik pada pandangan mereka.


Blog-blog ini saya pilih kerana menyampaikan maklumat-maklumat terbaik berkaitan dengan amatur radio dan aktif menulis. Teruskan berkarya tuan. Terdapat juga beberapa blog yang mempunyai informasi yang baik tapi sudah kurang aktif. Anda boleh rujuk (klik disini) untuk mendapatkan maklumat etika penulisan blog. Saya sendiri lebih gemar menulis berdasarkan pengalaman saya. Bagi saya untuk memberikan sesuatu kepada seseorang ada baik nya kita mempunyainya dan mengalaminya dahulu. Terdapat juga blog-blog amatur yang memberikan info-info yang umum. Tapi ada baiknya blog itu biarlah berkisar mengenai radio amatur dan apa sahaja yang berkait dengannya. Kalau kita buat blog hobi mengumpul duit lama tapi menulis pasal hobi memancing nampaknya macam tak kena gaya hehe sekadar berkongsi.. :) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.